13-03-2018 07:57
14-03-2018 08:09
@Konto usunięte Czy możesz nam podać więcej szczegółów? Co masz na myśli, pisząc o automatycznym logowaniu?
14-03-2018 08:48
14-03-2018 11:27
Prosimy, sprawdź jakie masz zainstalowane programy/ aplikacje.
14-03-2018 11:34
14-03-2018 13:35
Prosimy, napisz nam, wyłączenie czego nie działa? W naszej bankowości internetowej nie ma opcji automatycznego logowania. Chcielibyśmy pomóc, dlatego dopytujemy, w jaki sposób to włączyłeś.
14-03-2018 13:42
14-03-2018 15:25
15-03-2018 11:48
Po wybraniu tej opcji, wyloguj się ze społeczności, używając opcji "wyloguj" w prawym górnym rogu ekranu i zamknij przeglądarkę. Następnie spróbuj zalogować się ponownie. Daj nam znać, jeśli to nie pomoże.
15-03-2018 17:05
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025