02-06-2018 16:31
Cześć
Od kilku dnie nie mogę się zalogować do społeczności.
Problem występuje na najnowszej wersji Firefox na Windows 10 (wszystko aktualne do najnowszych wersji i do najnowszych poprawek)
Błąd w załączeniu
Wyskakuje mi po wyborze "zaloguj się"
03-06-2018 17:00
Faktycznie, mogą występować utrudnienia związane z logowaniem na tej przeglądarce. Pracujemy nad tym, żeby je usunąć. Przepraszamy za utrudnienia.
03-06-2018 18:30
Jako uzupełnienie dodam, że nie zawsze wyskakuje w/w błąd i nie wiem od czego to zależy.
04-06-2018 19:58
Naprawiliśmy to. Kłopot z logowaniem, nie powinien już występować
06-06-2018 22:23
Niestety ale nadal występuje.
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024