13-03-2018 07:57
14-03-2018 08:09
@Konto usunięte Czy możesz nam podać więcej szczegółów? Co masz na myśli, pisząc o automatycznym logowaniu?
14-03-2018 08:48
14-03-2018 11:27
Prosimy, sprawdź jakie masz zainstalowane programy/ aplikacje.
14-03-2018 11:34
14-03-2018 13:35
Prosimy, napisz nam, wyłączenie czego nie działa? W naszej bankowości internetowej nie ma opcji automatycznego logowania. Chcielibyśmy pomóc, dlatego dopytujemy, w jaki sposób to włączyłeś.
14-03-2018 13:42
14-03-2018 15:25
15-03-2018 11:48
Po wybraniu tej opcji, wyloguj się ze społeczności, używając opcji "wyloguj" w prawym górnym rogu ekranu i zamknij przeglądarkę. Następnie spróbuj zalogować się ponownie. Daj nam znać, jeśli to nie pomoże.
15-03-2018 17:05
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024