Odpowiedz

opłata za limit zadłużenia

Witam mam pytanie, uruchomiłem limit zadłużenia na koncie w danym miesiącu i w następnym go spłaciłem - zamykając limit. Czy za ponowne  uruchomianie kolejnego limitu/(ów) w tym w samym roku, będzie pobierana każdorazowo opłata w wysokości m.in. 68 zł  

Odpowiedz
0 Lajków
adam1989
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-08-2022
Wiadomość 1 z 4 (6 430 wyświetleń)

Re: opłata za limit zadłużenia

Za uruchomienie limitu zadłużenia w koncie nie pobieramy opłaty Emotikon: Szczęśliwy Opłatę roczną 1,8% udzielonej kwoty limitu, min. 68 zł pobieramy w rocznicę podpisania umowy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (6 365 wyświetleń)

Re: opłata za limit zadłużenia

czy to oznacza ze jezeli w tym roku w przeciągu 3 miesięcy dwukrotnie korzystałem z limitu to w przyszłym roku zaplacę 136 zł (2 oplaty po 68 zł ) ?

Odpowiedz
0 Lajków
adam1989
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-08-2022
Wiadomość 3 z 4 (6 328 wyświetleń)

Re: opłata za limit zadłużenia

Opłata w wysokości 1,8% kwoty limitu, ale nie mniejsza niż 68 zł, to opłata roczna. Dotyczy tylko aktywnego limitu, którego używasz od minimum roku. Standardowo tę opłatę pobieramy w miesiącu, który wypada w rocznicę przyznania limitu. Jeżeli poprzedni debet już zamknąłeś i nie korzystałeś z niego minimum rok, to opłaty rocznej za tamten limit nie pobierzemy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 287 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025