02-09-2020 12:23
03-09-2020 10:29
@SylwasPl Proszę, zgłoś w tej sprawie reklamację przez wiadomość lub czat w Moim ING, pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale. Specjaliści sprawdzą warunki przyznanego Ci wtedy kredytu i to, czy należy Ci się taki zwrot. Wszystkie szczegółowe informacje uzyskasz w odpowiedzi na zgłoszoną przez siebie reklamację.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |