02-09-2020 12:23
03-09-2020 10:29
@SylwasPl Proszę, zgłoś w tej sprawie reklamację przez wiadomość lub czat w Moim ING, pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale. Specjaliści sprawdzą warunki przyznanego Ci wtedy kredytu i to, czy należy Ci się taki zwrot. Wszystkie szczegółowe informacje uzyskasz w odpowiedzi na zgłoszoną przez siebie reklamację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025