Odpowiedz

Zamknięcie limitu w koncie

Dzień dobry, pod koniec sierpnia otworzyłam limit w koncie 1000 zł. Wykorzystałam z niego jakieś 470 zł i 3 września po wpływie pensji od razu zamknęłam limit. Problem w tym, że chociaż wykorzystałam tylko połowę przyznanego limitu, bank przy zamknięciu zabrał mi pełną kwotę, czyli 1 000 zł. Mogę się mylić, ale czy nie jest tak, że zwracam tylko wykorzystaną kwotę plus opłaty za udzielenie i obsługę limitu?
Pozdrowienia.
Odpowiedz
0 Lajków
Katikati
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2018
Wiadomość 1 z 10 (22 633 wyświetleń)

Re: Zamknięcie limitu w koncie

Limit zamykamy na kwotę, którą miałaś przyznaną do swojego konta. Jeżeli w ramach tego limitu, korzystałaś z 470 zł, każdy wpływ na konto powodował jego spłatę. Po spłacie wykorzystanej kwoty, mogłaś zamknąć swój limit. Jeżeli wnioskowałaś o limit 1 000 zł, po jego zamknięciu, taką kwotę odejmujemy od Twojego konta. 


Jeżeli chciałabyś sprawdzić informację o limicie, skontaktuj się proszę z nami: 
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości lub czat,
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- w oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (22 575 wyświetleń)

Zamknięcie Limitu

Miałam limit na koncie.
11500 zł.
Termin minął 23 grudnia 2018.
Ja myślałam że mam bezterminowa umowę limitu.
Nie potrafię wytłumaczyć jak mogłam to tak przeoczyć.
Bank zamknal limit zabierając wszystkie pieniądze jakie miałam jeszcze na koncie.
Jestem teraz 9800 na minusie.
Bez środków do życia.
Każda wypłata z firmy będzie zjedzona przez limit. Nie mam za co spłacać kredytów które rowniez posiadam w banku.
Umowę mam do 16 marca.
Ale jestem w ciąży wiec umowa będzie do dnia porodu 18 czerwca.
Potem będę na macierzyńskim.

Jak mogę wyjść z tej fatalnej sytuacji?
Czy bank jest mi w stanie pomoc ?
Chce to splacic. Nie chce uciekać od odpowiedzialności.
Ale nie wiem co mam zrobić.
Kredytu konsolidacyjnego nie dostane ?
Jestem załamana.
Odpowiedz
0 Lajków
Iwka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
25-12-2018
Wiadomość 3 z 10 (22 147 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Limitu

@Iwka w opisanej sytuacji proszę, abyś podeszła do dowolnego oddziału banku z posiadaną umową. Na podstawie tej umowy postaramy się przywrócić limit. Możesz też skontaktować się z nami na specjalnej infolinii, gdzie możemy rozłożyć to zadłużenie na raty. 
Infolinia restrukturyzacji:

+48 32 357 00 76

Godziny kontaktu: 
pon. -pt.: 8:00 - 18:00 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 10 (22 065 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Limitu

Dziękuję za odpowiedź.
Żyje w stresie od tego dnia w którym został zamknięty limit. Zawsze staram się wszystko mieć poplacone. Tak jak należy.
Dlatego tak bardzo się przestraszyłam i boję tej sytuacji. Nigdy w życiu bym do tego nie dopuściła...
Dziękuję i udam się do oddziału juz jutro jeśli będzie czynny.
Dzwoniłam na ten numer Lecz tam usłyszałam tylko głos nagrany kobiety która mówi aby udać się na stronie ing gdzie pisze o restrukturyzacji. Ale to mi nie pomaga.
Tu potrzebna jest rozmowa z kims.
Mam nadzieje ze wszystko uda się załatwić.
Musze być dobrej myśli.
Odpowiedz
0 Lajków
Iwka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
25-12-2018
Wiadomość 5 z 10 (22 057 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Limitu

@Iwkan nasze oddziały jutro czynne są normalnie. Infolinia restrukturyzacji jest dzisiaj nieczynna - mamy święto Emotikon: Szczęśliwy
Zapraszam Cię jutro do oddziału. Też jestem dobrej myśli.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 10 (22 055 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Limitu

Bardzo jeszcze raz dziękuję za wiadomość.
Bank bardzo wiele razy mi pomógł.
I zawsze trafiłam na milych, dobrych ludzi.
Dlatego mam nadzieje ogromną, że znajdzie się dla mnie rozwiązanie.
No,tak święto a ja się dobijalam na telefon :-)
Ale z tego wszystkiego nie pomyślałam nawet o tym.
Miłego dnia życzę o jak tylko coś załatwię napisze :-)
Odpowiedz
0 Lajków
Iwka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
25-12-2018
Wiadomość 7 z 10 (22 048 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Limitu

Witam ponownie 😎👋
Dziś byłam w banku. Wniosek został wysłany do Katowic. Czekam teraz na odpowiedz czy uda się odnowić limit. Żyje jeszcze w strachu.
Gdy byłam w banku otrzymałam telefon z ING na moja wiadomość o limicie ktora pisałam na Moim Ing.
I jeśli nie zostanie mi odnowiony limit będę miała restrukturyzacje.
I żebym zadzwonila jak decyzja będzie negatywna z Katowic.
Oby jutro się już wszystko wyjaśniło... ❤
Odpowiedz
0 Lajków
Iwka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
25-12-2018
Wiadomość 8 z 10 (21 883 wyświetleń)

Re.: Zamknięcie limitu w koncie

Jeżeli miałam limit i przy zamykaniu konta podałam inny numer rachunku do spłaty limitu. To teraz jak rozpatrzą wniosek to pobiorą kwotę spłaty z tego konta które podałam we wniosku?
Odpowiedz
0 Lajków
Malami04
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-01-2023
Wiadomość 9 z 10 (10 155 wyświetleń)

Re: Re.: Zamknięcie limitu w koncie

@Malami04 Przez Społeczność ING nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym. Możemy to dla Ciebie dokładnie sprawdzić i wyjaśnić. W tym celu napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 10 z 10 (10 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy