28-09-2018 12:08
29-09-2018 12:18
Limit zamykamy na kwotę, którą miałaś przyznaną do swojego konta. Jeżeli w ramach tego limitu, korzystałaś z 470 zł, każdy wpływ na konto powodował jego spłatę. Po spłacie wykorzystanej kwoty, mogłaś zamknąć swój limit. Jeżeli wnioskowałaś o limit 1 000 zł, po jego zamknięciu, taką kwotę odejmujemy od Twojego konta.
Jeżeli chciałabyś sprawdzić informację o limicie, skontaktuj się proszę z nami:
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości lub czat,
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- w oddziale.
25-12-2018 14:01
26-12-2018 14:10
@Iwka w opisanej sytuacji proszę, abyś podeszła do dowolnego oddziału banku z posiadaną umową. Na podstawie tej umowy postaramy się przywrócić limit. Możesz też skontaktować się z nami na specjalnej infolinii, gdzie możemy rozłożyć to zadłużenie na raty.
Infolinia restrukturyzacji:
+48 32 357 00 76
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 18:00
26-12-2018 15:08
26-12-2018 15:11
@Iwkan nasze oddziały jutro czynne są normalnie. Infolinia restrukturyzacji jest dzisiaj nieczynna - mamy święto ![]()
Zapraszam Cię jutro do oddziału. Też jestem dobrej myśli.
26-12-2018 16:02
28-12-2018 16:36
22-01-2023 18:34
23-01-2023 18:25
@Malami04 Przez Społeczność ING nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym. Możemy to dla Ciebie dokładnie sprawdzić i wyjaśnić. W tym celu napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025