12-12-2022 09:55
Witam dlaczego bank nie rozlicza prawidłowo spłaconych kredytów przed terminem.Panie z działu reklamacji powinny być na bieżąco z przepisami oraz z prawem bankowym .Proszę o zapoznanie się ze stanowiskiem prezesa UOKiK ws.interpretacji art.49 ust.1 Ustawy o kredycie konsumenckim z dn.12 maja 2011r Dz.U.poz 246 oraz z wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z d.19 września 2019r w sprawie C-383/18 (Lexitor).Definicje całkowitego kosztu kredytu zawiera art.5 pkt 6 ustawy z 12 maja 2011r o kredycie konsumenckim .ING Bank Śląski na spotkaniu z prezesem UOKiK zobowiązał się do wypłaty pobranych opłat za wcześniej spłacony kredyt metodą liniową .Wiadomość tę można zweryfikować na oficjalnej stronie UOKiK.Proszę o odpowieć
20-12-2022 11:33
W zakresie zwrotów prowizji stosujemy określone zasady, zgodnie z przepisami prawa. Jeśli masz wątpliwości co do zwrotu w konkretnym przypadku, prosimy zgłoś reklamację w celu wykonania analizy.
Reklamację możesz zgłosić przez usługę Moje ING, telefonicznie: 32 357 00 69 lub w oddziale.
10-01-2023 18:39
nie chodziło o zwrot prowizji lecz o koszty kredytu.
11-01-2023 19:04
Jeśli masz na myśli określone koszty kredytu i zwrotu, sprawę możemy dla Ciebie wyjaśnić reklamacyjnie.
Możesz ją zgłosić przez Moje ING, na naszej infolinii lub w oddziale.
21-02-2023 11:28
Co z odsetkami od kredytu wcześniej spłaconego.
22-02-2023 11:35
Spłacając wcześniej kredyt nie zapłaciłaś odsetek za czas w którym umowa by dalej trwała, a więc zapłaciłaś mniej. Odsetek za okres przed spłatą pożyczki odsetek nie zwracamy.
Aplikacja bankowa dziala na blu******s.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.
12-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |