- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Wnioski o pożyczkę
03-11-2018 12:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tydzień temu złożyłem wniosek o pożyczkę gotówkową za pomocą aplikacji i odziwo wniosek został rozpatrzony pozytywnie i zostałem zaproszony do oddziału w celu podpisania umowy.
Po otrzymaniu pożyczki złożyłem kilka wniosków chcąc sprawdzić mniej więcej swoją zdolność kredytową, wszystkie wnioski były rozpatrzone pozytywnie i znów byłem zapraszany do oddziału... Po decyzji rezygnowałem z tych wniosków, dziś gdy chciałbym złożyć wniosek o większą kwotę uwzględniając spłatę tej pierwszej pożyczki, to wnioski zostają rozpatrzone negatywnie i odrzucone ze względu na brak zdolności kredytowej😲 czy też złych informacji pozyskanych z BIK... co dla mnie dziwne, że tydzień wcześniej nie było problemu z akceptacją wniosków...
Moje pytanie brzmi czy gdy udam się do oddziału i złożę wniosek o pożyczkę w większej kwocie to dostanę z miejsca odmowę tak jak przez internet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-11-2018 13:10
Re: Wnioski o pożyczkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sposób złożenia wniosku, nie ma wpływu na podjęcie innej decyzji kredytowej. Jeżeli otrzymałeś negatywną decyzję przez Moje ING, taką odpowiedź możesz również uzyskać w oddziale.
Informację o decyzji możemy Ci przekazać dopiero po złożonym wniosku o pożyczkę.
Każde złożenie wniosku, wiąże się z wysłaniem zapytania do Biura Informacji Kredytowej.
Pod uwagę bierzemy kilka czynników, m.in. zdolność kredytową, pozytywną historię kredytową. Ilość wniosków może mieć również wpływ na późniejszą decyzję kredytową.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-11-2018 22:34
Re: Wnioski o pożyczkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Myślę, że raczej te wnioski mogły spowodować obniżenie mojej zdolności kredytowej, ponieważ tydzień wcześniej składałem wnioski i nie było problemu z pozytywną decyzją więc myślę, że ani dochód ani historia kredytowa nie wpływają na moje obecnie otrzymywane negatywnie rozpatrzone wnioski, co takiego mogłoby się zmienić w moim statusie i w BIK przez tydzień czasu heh.
Przecież bank widzi w raporcie BIK jakie były zapytania i do jakich banków a wszystkie były tylko do ING więc analityk mógłby wziąć to pod uwagę, no ale nie mi to oceniać oraz to nie ja wydaje decyzję w rozpatrywanych wnioskach.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji odczekać miesiąc dwa lub trzy i złożyć wniosek ponownie? Tylko akurat zależy mi na czasie.
Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-11-2018 17:46
Re: Wnioski o pożyczkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sidney91 Tutaj nie znamy szczegółów Twoich wniosków, więc nie możemy jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Tak jak pisała WiolettaS na naszą decyzję kredytową wpływa wiele czynników. Proszę, skontaktuj się z nami:
- przez wiadomość lub na czacie po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub 801 222 222 (całodobowo).
Sprawdzimy Twoje wnioski i postaramy się pomóc.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-11-2018 20:41
Re: Wnioski o pożyczkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A tutaj raport z BIG który otrzymał bank.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-11-2018 16:32 | Edytowano: 24-11-2018 16:34
Wniosek o pożyczkę.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-11-2018 16:47
Re: Wniosek o pożyczkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepraszam za kłopoty związane z otrzymaniem odpowiedniej oferty kredytowej. Tutaj niestety nie sprawdzę szczegółów natomiast jeśli po złożeniu wniosku proponujemy Ci wyższą kwotę pożyczki niż ta którą podałeś we wniosku to masz możliwość zmiany tej kwoty na mniejszą. Może się zdarzyć tak, że po analizie Twojego wniosku kredytowego nie możemy zaproponować wskazanej kwoty na wybrany czas i system może pokazać alternatywne propozycje. Zbyt duża ilość złożonych wniosków w krótkim okresie czasu przez Moje ING może spowodować taką blokadę. Mimo to możesz złożyć wniosek w naszym oddziale lub na infolinii pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści na infolinii są dostępni 24/7. Zachęcam do kontaktu z nami.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-12-2018 17:56
Wniosek o pozyczke
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chce zrezygnowac z powodu blednego podania daty w umowie, roku itp itd
Czy będą za to jakieś kłopoty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-12-2018 19:50
Re.: Wniosek o pozyczke
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko bedzie dobrze. Nie będzie miał Pan kłopotów ☺
Spokojne załatwi Pan tena problem z bankiem.
Zresztą moderator napewno wszystko tutaj wytłumaczy☺
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-12-2018 19:40 | Edytowano: 28-12-2018 19:43
Re: Wniosek o pozyczke
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli wniosek jest w trakcie weryfikacji, nie możesz z niego zrezygnować. W tej sytuacji poczekaj na naszą decyzję. Jeśli odrzucimy Twój wniosek, będziesz mógł złożyć go ponownie. W przypadku decyzji pozytywnej możesz z niego zrezygnować lub podpisać umowę w ciągu 30 dni. Pamiętaj, że wniosek powinien zawierać prawdziwe dane.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »