03-11-2018 12:44
04-11-2018 13:10
Sposób złożenia wniosku, nie ma wpływu na podjęcie innej decyzji kredytowej. Jeżeli otrzymałeś negatywną decyzję przez Moje ING, taką odpowiedź możesz również uzyskać w oddziale.
Informację o decyzji możemy Ci przekazać dopiero po złożonym wniosku o pożyczkę.
Każde złożenie wniosku, wiąże się z wysłaniem zapytania do Biura Informacji Kredytowej.
Pod uwagę bierzemy kilka czynników, m.in. zdolność kredytową, pozytywną historię kredytową. Ilość wniosków może mieć również wpływ na późniejszą decyzję kredytową.
04-11-2018 22:34
05-11-2018 17:46
Sidney91 Tutaj nie znamy szczegółów Twoich wniosków, więc nie możemy jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Tak jak pisała WiolettaS na naszą decyzję kredytową wpływa wiele czynników. Proszę, skontaktuj się z nami:
- przez wiadomość lub na czacie po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub 801 222 222 (całodobowo).
Sprawdzimy Twoje wnioski i postaramy się pomóc.
05-11-2018 20:41
24-11-2018 16:32 | Edytowano: 24-11-2018 16:34
25-11-2018 16:47
Przepraszam za kłopoty związane z otrzymaniem odpowiedniej oferty kredytowej. Tutaj niestety nie sprawdzę szczegółów natomiast jeśli po złożeniu wniosku proponujemy Ci wyższą kwotę pożyczki niż ta którą podałeś we wniosku to masz możliwość zmiany tej kwoty na mniejszą. Może się zdarzyć tak, że po analizie Twojego wniosku kredytowego nie możemy zaproponować wskazanej kwoty na wybrany czas i system może pokazać alternatywne propozycje. Zbyt duża ilość złożonych wniosków w krótkim okresie czasu przez Moje ING może spowodować taką blokadę. Mimo to możesz złożyć wniosek w naszym oddziale lub na infolinii pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści na infolinii są dostępni 24/7. Zachęcam do kontaktu z nami.
27-12-2018 17:56
27-12-2018 19:50
28-12-2018 19:40 | Edytowano: 28-12-2018 19:43
Jeśli wniosek jest w trakcie weryfikacji, nie możesz z niego zrezygnować. W tej sytuacji poczekaj na naszą decyzję. Jeśli odrzucimy Twój wniosek, będziesz mógł złożyć go ponownie. W przypadku decyzji pozytywnej możesz z niego zrezygnować lub podpisać umowę w ciągu 30 dni. Pamiętaj, że wniosek powinien zawierać prawdziwe dane.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025