17-09-2018 08:38
17-09-2018 09:06
Jeżeli otrzymałaś decyzję pozytywną i zaakceptowałaś umowę wraz z pozostałymi dokumentami - dzisiaj pieniądze powinny być na koncie.
Jeżeli tak się nie stanie - skontaktuj się z nami:
Specjalista sprawdzi informacje w systemie.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |