Odpowiedz

Wniosek w trakcie procesowania

Witam,
Dnia 14.09 złożyłam wniosek o pożyczkę gotówkowa w aplikacji mobilnej. Zaakceptowałam warunki, przyszedł SMS z kodem do podpisania umowy która zaakceptowałam. Jednak do dzisiaj nie wypłacono mi środków a w aplikacji wniosek jest „w trakcie procesowania”. Czy powyższa sytuacja oznacza ze będzie on jeszcze dalej weryfikowany czy poprostu teraz czekam na wypłatę środków? I jeśli nastąpi wypłata to w jakim terminie?
Odpowiedz
0 Lajków
annd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
22-11-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 414 wyświetleń)

Re.: Wniosek w trakcie procesowania

Jeżeli otrzymałaś decyzję pozytywną i zaakceptowałaś umowę wraz z pozostałymi dokumentami - dzisiaj pieniądze powinny być na koncie.
Jeżeli tak się nie stanie - skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową - na dole strony opcja: Czat.

Specjalista sprawdzi informacje w systemie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 405 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: blokada środków pod przelew z datą przyszłą

Podpinam się pod temat. Bardzo ale to bardzo brakuje tej funkcji Emotikon: Smutny W PKOBP super to działało, natomiast ING jest mocno w tyle Emotikon: Smutny

31-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

30-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy