Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Strata czasu i pieniędzy przez dziury w systemie.

Przejechałem się dzisiaj „kawałek" do siedziby Ing dla przedsiębiorców bo sieć tych placówek jak wiadomo nie jest zbyt gęsta. Naturalnie w godzinach pracy, w końcu można po nocach nadrobić. Miałem podpisać umowe kredytową po tym jak wniosek został zaakceptowany. Spotkanie umówione z kilkudniowym wyprzedzeniem. Do kredytu trzeba naturalnie otworzyć konto firmowe, no problem tym bardziej, że oferta jest ok.
Otwieramy konto w celu uruchomienia kredytu i zonk - z systemu wyskoczyło losowe sprawdzenie firmy przez analityka - zatwierdzenie powinno być JUTRO.
Czy bank po to sprawdza mój bik, pity i wyciągi z konta przez tydzień - zgadzając sie na kredyt - żeby potem sprawdzić czy mogą mi otworzyć konto?!?
Przecież to jest tak głupie i żenujące, że aż głowa boli. Gościowi z banku bylo glupio, ale to nie jego wina.
To mam teraz brać kolejny dzień wolny od pracy i robić 100km w obie strony, żebyście mogli sprawdzić czy można otworzyć konto firmie, której wcześniej przyznaliście grubą sumę… ?
Jeśli inne sprawy są u was traktowane równie sprytnie to ja klientem tego banku na pewno nie pobędę. Strata czasu.
Paxon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
23-08-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 973 wyświetleń)

Re: Strata czasu i pieniędzy przez dziury w systemie.

Dziękujemy za obszerny i rzeczowy komentarz. Założenie konta firmowego może wiązać się z dodatkową analizą i jest to wymóg, który jako bank musimy spełnić zgodnie z obowiązująca nas „Ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”. W Pana sytuacji zawiodła komunikacja z naszej strony. Przepraszamy i wyciągamy lekcję na przyszłość. Będziemy kładli większy nacisk na efektywne komunikowanie się i popracujemy nad usprawnieniem tego procesu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (2 829 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality

...

31-10-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

31-10-2024
Zmiana numeru telefonu na estoński.

Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam! 

31-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy