20-12-2015 18:59
Witam serdecznie,
Posiadam konto Direct z limitem na koncie w wysokosć 3000 zł z którego wykorzystałem część środków. Wynagordzenie wpływa do innego banku. Z racji mojej nieuwagi i wyjazdu zagranicznego nie przelewałem na konto Direct minimalnej miesięcznej sumy spłaty. Zadzwoniła do mnie Pani z ING z informacją, żeby w Grudniu zapewnić przelew w kwocie 400 zł i że sprawę będzie monitorować. Zrobiłem od razu taki przelew ze swojego innego osobistego konta. I teraz moje pytania:
- czy środki które przelałem mogę wykorzystać a bank " odnotuje" wpłatę czy środki muszą pozostać do dyspozycji banku?
- czy przelew własny z innego konta "zostanie zaliczony" czy musi to być stricte od pracodawcy?
21-12-2015 16:34
@MaxNowak Wymagamy, żeby co miesiąc na rachunek włynęła 1/6 przyznanego limitu. Oczywiście każdy wpływ, również z innego banku, będzie przez nas zaakceptowany. Zaliczymy go jako wpływ i automatyczną spłatę limitu. Możesz korzystać z pieniędzy do wysokości przyznanego limitu.
26-12-2015 14:26
Witam
Korzystam z limitu zadluzenia na swoim koncie w wysokosci 1000 zł. Praktycznie co miesiąc wykorzystuję cała kwotę, wpływy z mojej pensji go odnawiają i wszystko jest jasne. Jednak w tym miesiącu wykorzystałem limit, a dzisiaj wchodząc na swój rachunek zobaczyłem kwotę -997 zł.
Nie jestem pewien dlaczego tak to wyglada i czy nie mam sie czym przejmować w tej sytuacji. Czy wpływ normalnie odnowi mój limit, czy sytuacja jest normalna kiedy przekroczylem limit. Historia transakcji nic mi nie wyjaśnia, a dodam, że ostatni przelew wykonalem 24 grudnia i wcale nie przekraczał on kwoty jaka jeszcze widniała na koncie. Czy może być to kwestia nierozliczonych jeszcze transakcji?
Saldo dostępne to: -997,81 zł, a bieżące -981,72 czego też do końca nie rozumiem.
Ewentualnie ile mnie bedzie kosztować spłata?
Pozdrawiam
28-12-2015 14:53 | Edytowano: 28-12-2015 14:54
@artlen nie mam możliwości sprawdzenia co dzieje się z Twoim debetem. Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem 32 357 00 69. Możesz również wysłać zapytanie przez ING BankOnLine (zakładka Wiadomości). Będziemy wówczas mieli możliwość weryfikacji sytuacji.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |