Odpowiedz

Restrukturyzacja

Hej!
Ile czekaliście na podpisanie dokumentów odnośnie restrukturyzacji kredytu?
Dostałam SMS-em 12 sierpnia informację o pozytywnej decyzji i że mam czekać na to, aż dokumenty będą gotowe.
Na czacie nie mogą mi pomóc, ciężko mi się dodzwonić na infolinię 😒
Odpowiedz
0 Lajków
Aleksandra93
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-08-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 363 wyświetleń)

Re: Restrukturyzacja

@Aleksandra93 napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Będziemy wówczas mogli skierować Cię do specjalisty, który odpowiada za restrukturyzację. Są oni dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Napisz zatem w tych godzinach. Postaramy się sprawdzić kiedy możesz spodziewać się dokumentów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 337 wyświetleń)

Re: Restrukturyzacja

Witam podepnę się pod temat, mianowicie podpisałem dokumenty o restrukturyzacji, które przyszły po terminie opłat rat, a w porozumieniu jest, że te raty już powinny być mniejsze. Tzn raty były do 10 i 15.10.2022, a porozumienie dotarło 19.10.2022 I zostało podpisane od razu.

 

Czy bank zwróci kapitał z nadpłaconych rat? Czy wydłuży porozumienie o jeden miesiąc?Jeżeli nie, to jestem do tyłu o jeden miesiąc z harmonogramu, to nie fair.

Odpowiedz
0 Lajków
Vexus81
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-08-2022
Wiadomość 3 z 4 (4 065 wyświetleń)

Re: Restrukturyzacja

Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie bankowym, nie możemy tutaj zweryfikować Twojej sytuacji Emotikon: Smutny Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami na Czacie w Moim ING, jak pisała wcześniej @MagdalenaD lub zadzwoń +48 32 357 00 77



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 022 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy