19-08-2022 10:02
20-08-2022 11:26
@Aleksandra93 napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Będziemy wówczas mogli skierować Cię do specjalisty, który odpowiada za restrukturyzację. Są oni dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Napisz zatem w tych godzinach. Postaramy się sprawdzić kiedy możesz spodziewać się dokumentów.
20-10-2022 15:37
Witam podepnę się pod temat, mianowicie podpisałem dokumenty o restrukturyzacji, które przyszły po terminie opłat rat, a w porozumieniu jest, że te raty już powinny być mniejsze. Tzn raty były do 10 i 15.10.2022, a porozumienie dotarło 19.10.2022 I zostało podpisane od razu.
Czy bank zwróci kapitał z nadpłaconych rat? Czy wydłuży porozumienie o jeden miesiąc?Jeżeli nie, to jestem do tyłu o jeden miesiąc z harmonogramu, to nie fair.
21-10-2022 15:45
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie bankowym, nie możemy tutaj zweryfikować Twojej sytuacji Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami na Czacie w Moim ING, jak pisała wcześniej @MagdalenaD lub zadzwoń +48 32 357 00 77
Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który zn
... 28-11-2024Witam serdecznie,
w weekend nie było wglądu w zakładkę dotyczącą pożyczek.
Był komunikat "coś poszło nie tak".
Podobno zmienił się sposób rozliczenia nadpłaty pożyczki. Dotychczas nadpłata skutkowała a
... 28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |