19-08-2022 10:02
20-08-2022 11:26
@Aleksandra93 napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Będziemy wówczas mogli skierować Cię do specjalisty, który odpowiada za restrukturyzację. Są oni dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Napisz zatem w tych godzinach. Postaramy się sprawdzić kiedy możesz spodziewać się dokumentów.
20-10-2022 15:37
Witam podepnę się pod temat, mianowicie podpisałem dokumenty o restrukturyzacji, które przyszły po terminie opłat rat, a w porozumieniu jest, że te raty już powinny być mniejsze. Tzn raty były do 10 i 15.10.2022, a porozumienie dotarło 19.10.2022 I zostało podpisane od razu.
Czy bank zwróci kapitał z nadpłaconych rat? Czy wydłuży porozumienie o jeden miesiąc?Jeżeli nie, to jestem do tyłu o jeden miesiąc z harmonogramu, to nie fair.
21-10-2022 15:45
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie bankowym, nie możemy tutaj zweryfikować Twojej sytuacji Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami na Czacie w Moim ING, jak pisała wcześniej @MagdalenaD lub zadzwoń +48 32 357 00 77
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |