Odpowiedz

Problem z Kredytem

Witam, mam problem, gdy próbuje wziąść pożyczkę przy punkcie 3, po dodaniu dochodu i kliknięciu dalej, wyskakuje błąd " Nie udało się pobrać danych". Od dwóch dni nic się nie zmieniło, za każdym razem jest to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 1 z 7 (8 654 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

Czy próbowałeś złożyć wniosek logując się przez stronę internetową? 
Możesz spróbować także wyczyścić pamięć podręczną swojej aplikacji oraz zrestartować swój telefon. Jeśli możesz wróć do nas z informacją czy się udało. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (8 603 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

Próbowałem przez aplikację, przez stronę internetową na telefonie oraz laptopie. Nawet w oddziale banku na bankowym wifi na telefonie oraz bankowym komputerze i dalej to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 3 z 7 (8 592 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

@Wik3b napisz do nas na czacie w Moim ING w pełnej wersji (prawy dolny róg). Tylko wtedy będziemy mogli sprawdzić wniosek i podać możliwe rozwiązania. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (8 584 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

Niestety taka sama sytuacja.

Składając wniosek o pożyczkę online pojawia się błąd :Brak możliwości pobrania danych.

 

Problem pojawia się na:

- Safari

- Chrome

- Firefox

- aplikacja mobilna

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-07-2019
Wiadomość 5 z 7 (8 416 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

U mnie to samo
Odpowiedz
0 Lajków
Aloalo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-07-2019
Wiadomość 6 z 7 (8 409 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

W opisanych przez Was sytuacjach konieczny jest kontakt z naszymi specjalistami przez Moje ING. Możecie to zrobić na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub wysłać nam zrzut ekranu z błędem, który widzicie, przez zakładkę Wiadomości. Nasi specjaliści sprawdzą dla Was co jest tego powodem. Przez społeczność nie jesteśmy w stanie tego dla Was zweryfikować.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 7 z 7 (8 346 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality

...

31-10-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

31-10-2024
Zmiana numeru telefonu na estoński.

Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam! 

31-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy