Odpowiedz

Problem z Kredytem

Witam, mam problem, gdy próbuje wziąść pożyczkę przy punkcie 3, po dodaniu dochodu i kliknięciu dalej, wyskakuje błąd " Nie udało się pobrać danych". Od dwóch dni nic się nie zmieniło, za każdym razem jest to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 1 z 7 (8 028 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

Czy próbowałeś złożyć wniosek logując się przez stronę internetową? 
Możesz spróbować także wyczyścić pamięć podręczną swojej aplikacji oraz zrestartować swój telefon. Jeśli możesz wróć do nas z informacją czy się udało. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (7 977 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

Próbowałem przez aplikację, przez stronę internetową na telefonie oraz laptopie. Nawet w oddziale banku na bankowym wifi na telefonie oraz bankowym komputerze i dalej to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 3 z 7 (7 966 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

@Wik3b napisz do nas na czacie w Moim ING w pełnej wersji (prawy dolny róg). Tylko wtedy będziemy mogli sprawdzić wniosek i podać możliwe rozwiązania. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (7 958 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

Niestety taka sama sytuacja.

Składając wniosek o pożyczkę online pojawia się błąd :Brak możliwości pobrania danych.

 

Problem pojawia się na:

- Safari

- Chrome

- Firefox

- aplikacja mobilna

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-07-2019
Wiadomość 5 z 7 (7 790 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

U mnie to samo
Odpowiedz
0 Lajków
Aloalo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-07-2019
Wiadomość 6 z 7 (7 783 wyświetleń)

Re: Problem z Kredytem

W opisanych przez Was sytuacjach konieczny jest kontakt z naszymi specjalistami przez Moje ING. Możecie to zrobić na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub wysłać nam zrzut ekranu z błędem, który widzicie, przez zakładkę Wiadomości. Nasi specjaliści sprawdzą dla Was co jest tego powodem. Przez społeczność nie jesteśmy w stanie tego dla Was zweryfikować.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 7 z 7 (7 720 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
'Raz dwa trzy, apkę masz i Ty' - 100 zł??

cześć,

 

chciałam zapytać, czy jest tu może ktoś kto dostał obiecane 100 zł za założenie aplikacji? ja wciąż czekam, a wydaje mi się, że spełniłam wszystkie warunki z regulaminu...

 

pozdrawiam!

16-04-2024
Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Wniosek trafił do analizy 5.03.2024 zakończone 4.04.2024 - miało być 16 dni wyszło 21 dni.

4.04.2024 nagle się okazało, że potrzeba dokumentów, które można było załatwić wcześniej i od 11.04 trwa dodat

...

16-04-2024
Re: Numer karty oraz kod CVV

Dziękujemy za sugestię.

15-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy