13-03-2018 14:13
13-03-2018 01:58
13-03-2018 11:48 | Edytowano: 13-03-2018 11:50
13-03-2018 23:30 | Edytowano: 13-03-2018 23:32
14-03-2018 11:31
Aby złożyć wniosek przez Moje ING proszę wybrać Oferta ING -> Kredyty i pożyczki -> Pożyczka gotówkowa.
Możesz złożyć wniosek o pożyczkę i zatwierdzić umowę przez Moje ING. Nie będziemy dodatkowo wysyłać umowy, ponieważ znajdziesz ją w swojej bankowości internetowej.
Jeżeli na konto wpływają Twoje zarobki, nie będziesz musiał przedstawiać dodatkowych dokumentów.
Możemy przedstawić też inną ofertę, z której możesz skorzystać, np. na wyższą kwotę.
28-03-2018 08:07
Witam serdecznie,
2 dni temu po 22 złożyłem wniosek online o pożyczkę gotówkową, który został rozpatrzony pozytywnie. W rejestrze zdarzeń mam informację, że podpisano umowę kredytową i w najbliższym dniu roboczym pieniądze będą udostępnione. Minęły 2 dni i nadal nie mam pieniędzy. Co mogę zrobić? Anulowano mi pożyczkę?
28-03-2018 08:13
MrSalute7 Opisana przez Ciebie sytuacja może być spowodowana błędem podczas obsługi Twojego wniosku. Abyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub 801 222 222. Specjalista potwierdzi Twoje dane i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |