13-03-2018 14:13
13-03-2018 01:58
13-03-2018 11:48 | Edytowano: 13-03-2018 11:50
13-03-2018 23:30 | Edytowano: 13-03-2018 23:32
14-03-2018 11:31
Aby złożyć wniosek przez Moje ING proszę wybrać Oferta ING -> Kredyty i pożyczki -> Pożyczka gotówkowa.
Możesz złożyć wniosek o pożyczkę i zatwierdzić umowę przez Moje ING. Nie będziemy dodatkowo wysyłać umowy, ponieważ znajdziesz ją w swojej bankowości internetowej.
Jeżeli na konto wpływają Twoje zarobki, nie będziesz musiał przedstawiać dodatkowych dokumentów.
Możemy przedstawić też inną ofertę, z której możesz skorzystać, np. na wyższą kwotę.
28-03-2018 08:07
Witam serdecznie,
2 dni temu po 22 złożyłem wniosek online o pożyczkę gotówkową, który został rozpatrzony pozytywnie. W rejestrze zdarzeń mam informację, że podpisano umowę kredytową i w najbliższym dniu roboczym pieniądze będą udostępnione. Minęły 2 dni i nadal nie mam pieniędzy. Co mogę zrobić? Anulowano mi pożyczkę?
28-03-2018 08:13
MrSalute7 Opisana przez Ciebie sytuacja może być spowodowana błędem podczas obsługi Twojego wniosku. Abyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub 801 222 222. Specjalista potwierdzi Twoje dane i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |