07-08-2018 17:31
07-08-2018 17:45
@Besiktas1988 Nie mamy ściśle określonego czasu, przy analizie wniosków przez analityków. W takim przepadku określamy tylko przewidywany czas maksymalny dla podjęcia decyzji. Dla decyzji automatycznych, możesz ją otrzymać również w nocy.
25-08-2018 00:57
złożyłem wniosek 23 sierpnia o pożyczkę,,,,w banku miała być decyzja do 24h mija prawie 48 h i dalej trwa weryfikacja......dlaczego tak długo,,,,,to trwa,,,,?
25-08-2018 18:15
marpis4234 decyzje kredytowe rozpatrujemy z reguły w ciągu 24 godzin. Zdarza się nam, że czas rozpatrzenia wniosku wydłuży się. Wnioski kredytowe złożone innymi kanałami rozpatrujemy w 48 godzin. Czas ten nie powinien być dłuższy. Wspomnę tu również, że czas ten to dni robocze.
16-09-2018 15:16
Mam pytanie co jaki czas pojawiają się oferty na klik?
17-09-2018 16:44
Oferty na klik nie są cykliczne. Przygotowujemy je indywidualnie. Zachęcam Cię do złożenia standardowego wniosku kredytowego. Zrobisz to w Moim ING> Oferta ING> Kredyty i pożyczki, telefonicznie pod numerem 32 357 00 69/ 801 222 222 lub w oddziale banku.
30-11-2018 17:29
01-12-2018 17:09
Witaj,
propozycje pożyczki na klik przygotowujemy m.in. na podstawie Twoich transakcji na koncie. Jeżeli jesteś upoważniona do konta męża, to tym samym wnioskujemy, że mogą być dwie osoby na utrzymaniu. Jeżeli dane w naszej propozycji się nie zgadzają, to nie powinnaś składać wniosku.
W propozycji na klik powinnaś mieć dochód, który akceptujemy oraz który wskazaliśmy w danej propozycji. Jeżeli nie masz dochodu np. z umowy o pracę, zlecenie, to obecnie nie możemy zaproponować Ci pożyczki.
Jeżeli Twój mąż ma akceptowany przez nas dochód min. 800 zł netto miesięcznie np. z umowy o pracę w Polsce lub w kraju Unii Europejskiej, Norwegii i Szwajcarii (od min. 6 miesięcy pracodawca przelewa wynagrodzenie na konto w polskim banku), to Twój mąż może zawnioskować o pożyczkę.
Może to zrobić przez swoją usługę Moje ING - Oferta ING - Kredyty i pożyczki, telefonicznie 32 357 00 69 (dla polskiego prawodawcy) lub w oddziale.
02-12-2018 14:39
03-12-2018 16:03
Podczas składania wniosku o pożyczkę oświadczasz, że wszystkie dane we wniosku są zgodnie ze stanem faktycznym. Dodatkowo prosimy Cię o oświadczenie, że jesteś świadoma, że podanie informacji niezgodnych z prawdą może spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności karnej.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.