Odpowiedz

Pożyczka na klik - wniosek

ING czy obserwujecie jakieś problemy przy korzystaniu z oferty pożyczki na klik? Mam informację, że przysługuje mi określona kwota (bodajże 19.1k) w dwóch opcjach (z ubezpieczeniem/bez) ale po ich wybraniu wyświetla się komunikat "nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie. Tydzień temu wszystko działało - przychodziło się do jakichś suwaków a później do sekcji z dokumentami etc. Sprawdzone na aplikacji oraz przy logowaniu przez przeglądarkę mobilną. Tylko ja mam taki błąd czy to większa awaria? Kiedy ewentualnie można spodziewać się usunięcia błędu?
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 1 z 4 (13 672 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

JanekRt, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji lub przeglądarki, z której korzystasz. Możesz zalogować się też przez przeglądarkę na innym urządzeniu. Przyczyną może być zbyt duża ilość plików tymczasowych. Po wyczyszczeniu zaloguj się ponownie i skorzystaj z przygotowanej oferty na klik. Jeśli nadal pojawią się trudności, wyślij do nas wiadomość w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią (32) 357 00 69 (całodobowo). Sprawdzimy to dla Ciebie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (13 580 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Niestety nie działają obydwa wnioski o pożyczkę zarówno w aplikacji jak i przy logowaniu na komputerze stacjonarnym... W odpowiedzi na zapytanie prze skrzynkę kontaktową otrzymałem tylko info że "nie działa" co ciekawe kartę kredytową mogę zamówić 😀
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 3 z 4 (13 406 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Mamy zgłoszony błąd związany ze składaniem wniosków na Klik. Wniosek o pożyczkę możesz złożyć również telefonicznie 32 357 00 69 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 oraz w sobotę od 8:00 do 18:00) lub w naszym oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 365 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Umowa kredytowa a uruchomienie kredytu

Dzień dobry,

 

W najbliższym czasie jestem umówiona na podpisanie umowy o kredyt hipoteczny - czy muszę przynieść jakieś dodatkowe dokumenty poza dowodem osobistym (wniosek składany przez pośrednika)? 

 

...

27-03-2025
Re.: Kredyt na dom letniskowy, całoroczny

Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie tutaj, ponieważ każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Z wstępnych informacji jakie przekazujesz - o ile dom letniskowy spełnia warunki domu c...

27-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękujemy za złożenie u nas wniosku i przepraszamy, że tyle to trwa. Każdy jednak wniosek rozpatrujemy indywidualnie.
Zachęcam do kontaktu z doradcą, którzy przyjmował wniosek, aby uzyskać więcej inf...

27-03-2025