08-12-2017 08:05
09-12-2017 08:16
JanekRt, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji lub przeglądarki, z której korzystasz. Możesz zalogować się też przez przeglądarkę na innym urządzeniu. Przyczyną może być zbyt duża ilość plików tymczasowych. Po wyczyszczeniu zaloguj się ponownie i skorzystaj z przygotowanej oferty na klik. Jeśli nadal pojawią się trudności, wyślij do nas wiadomość w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią (32) 357 00 69 (całodobowo). Sprawdzimy to dla Ciebie.
16-12-2017 09:36
17-12-2017 09:12
Mamy zgłoszony błąd związany ze składaniem wniosków na Klik. Wniosek o pożyczkę możesz złożyć również telefonicznie 32 357 00 69 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 oraz w sobotę od 8:00 do 18:00) lub w naszym oddziale.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |