Odpowiedz

Pożyczka na klik - wniosek

ING czy obserwujecie jakieś problemy przy korzystaniu z oferty pożyczki na klik? Mam informację, że przysługuje mi określona kwota (bodajże 19.1k) w dwóch opcjach (z ubezpieczeniem/bez) ale po ich wybraniu wyświetla się komunikat "nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie. Tydzień temu wszystko działało - przychodziło się do jakichś suwaków a później do sekcji z dokumentami etc. Sprawdzone na aplikacji oraz przy logowaniu przez przeglądarkę mobilną. Tylko ja mam taki błąd czy to większa awaria? Kiedy ewentualnie można spodziewać się usunięcia błędu?
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 1 z 4 (13 327 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

JanekRt, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji lub przeglądarki, z której korzystasz. Możesz zalogować się też przez przeglądarkę na innym urządzeniu. Przyczyną może być zbyt duża ilość plików tymczasowych. Po wyczyszczeniu zaloguj się ponownie i skorzystaj z przygotowanej oferty na klik. Jeśli nadal pojawią się trudności, wyślij do nas wiadomość w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią (32) 357 00 69 (całodobowo). Sprawdzimy to dla Ciebie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (13 235 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Niestety nie działają obydwa wnioski o pożyczkę zarówno w aplikacji jak i przy logowaniu na komputerze stacjonarnym... W odpowiedzi na zapytanie prze skrzynkę kontaktową otrzymałem tylko info że "nie działa" co ciekawe kartę kredytową mogę zamówić 😀
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 3 z 4 (13 061 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Mamy zgłoszony błąd związany ze składaniem wniosków na Klik. Wniosek o pożyczkę możesz złożyć również telefonicznie 32 357 00 69 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 oraz w sobotę od 8:00 do 18:00) lub w naszym oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 020 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy