Odpowiedz

Pożyczka na klik - wniosek

ING czy obserwujecie jakieś problemy przy korzystaniu z oferty pożyczki na klik? Mam informację, że przysługuje mi określona kwota (bodajże 19.1k) w dwóch opcjach (z ubezpieczeniem/bez) ale po ich wybraniu wyświetla się komunikat "nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie. Tydzień temu wszystko działało - przychodziło się do jakichś suwaków a później do sekcji z dokumentami etc. Sprawdzone na aplikacji oraz przy logowaniu przez przeglądarkę mobilną. Tylko ja mam taki błąd czy to większa awaria? Kiedy ewentualnie można spodziewać się usunięcia błędu?
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 1 z 4 (12 799 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

JanekRt, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji lub przeglądarki, z której korzystasz. Możesz zalogować się też przez przeglądarkę na innym urządzeniu. Przyczyną może być zbyt duża ilość plików tymczasowych. Po wyczyszczeniu zaloguj się ponownie i skorzystaj z przygotowanej oferty na klik. Jeśli nadal pojawią się trudności, wyślij do nas wiadomość w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią (32) 357 00 69 (całodobowo). Sprawdzimy to dla Ciebie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (12 707 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Niestety nie działają obydwa wnioski o pożyczkę zarówno w aplikacji jak i przy logowaniu na komputerze stacjonarnym... W odpowiedzi na zapytanie prze skrzynkę kontaktową otrzymałem tylko info że "nie działa" co ciekawe kartę kredytową mogę zamówić 😀
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 3 z 4 (12 533 wyświetleń)

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Mamy zgłoszony błąd związany ze składaniem wniosków na Klik. Wniosek o pożyczkę możesz złożyć również telefonicznie 32 357 00 69 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 oraz w sobotę od 8:00 do 18:00) lub w naszym oddziale.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
628
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 492 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy