Odpowiedz
Highlighted

Pożyczka na klik - wniosek

ING czy obserwujecie jakieś problemy przy korzystaniu z oferty pożyczki na klik? Mam informację, że przysługuje mi określona kwota (bodajże 19.1k) w dwóch opcjach (z ubezpieczeniem/bez) ale po ich wybraniu wyświetla się komunikat "nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie. Tydzień temu wszystko działało - przychodziło się do jakichś suwaków a później do sekcji z dokumentami etc. Sprawdzone na aplikacji oraz przy logowaniu przez przeglądarkę mobilną. Tylko ja mam taki błąd czy to większa awaria? Kiedy ewentualnie można spodziewać się usunięcia błędu?
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 1 z 4 (10 688 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik - wniosek

JanekRt, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji lub przeglądarki, z której korzystasz. Możesz zalogować się też przez przeglądarkę na innym urządzeniu. Przyczyną może być zbyt duża ilość plików tymczasowych. Po wyczyszczeniu zaloguj się ponownie i skorzystaj z przygotowanej oferty na klik. Jeśli nadal pojawią się trudności, wyślij do nas wiadomość w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią (32) 357 00 69 (całodobowo). Sprawdzimy to dla Ciebie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
625
128
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (10 596 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Niestety nie działają obydwa wnioski o pożyczkę zarówno w aplikacji jak i przy logowaniu na komputerze stacjonarnym... W odpowiedzi na zapytanie prze skrzynkę kontaktową otrzymałem tylko info że "nie działa" co ciekawe kartę kredytową mogę zamówić 😀
Odpowiedz
0 Lajków
JanekRt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
0
08-12-2017
Wiadomość 3 z 4 (10 422 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik - wniosek

Mamy zgłoszony błąd związany ze składaniem wniosków na Klik. Wniosek o pożyczkę możesz złożyć również telefonicznie 32 357 00 69 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 oraz w sobotę od 8:00 do 18:00) lub w naszym oddziale.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Guru finansów
Guru finansów icon
507
102
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (10 381 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Dobrze, ze pieniądze są już na Twoim koncie. 
Zapewniam Cię, że takie sprawy staramy się załatwić jak najszybciej jest to możliwe. Często wydłużenie czasu oczekiwania nie zależy od nas Emotikon: Smutny

 

18-09-2020
Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Wczoraj otrzymałem zwrot środków, mimo wszystko uważam, że tydzień to zbyt długo na załatwienie tej sprawy przez bank.

18-09-2020
Re: Pożyczka gotówkowa a promesa

Napisz jeszcze proszę, od kiedy dokładnie masz podpisaną pierwszą umowę u obecnego pracodawcy? 

 

17-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy