Odpowiedz
Highlighted

Re: Pożyczka na klik

Daniel1802, mamy zgłoszony błąd, który dotyczy braku możliwości kontynuowania wniosku w przypadku oferty specjalnej. Przepraszamy Cię za te utrudnienie. Specjalista, który przyjął Twoje zgłoszenie, powinien się z Tobą skontaktować, gdy wyjaśni sprawę. Nasi specjaliści już pracują nad wyprowadzeniem tego błędu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
551
122
07-06-2017
Wiadomość 11 z 17 (14 051 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik

Dziękuję za informacje.Bardzo zależy mi na czasie,ponieważ oferta pożyczki kończy się w dniu 24.01.2018r.Jeśli do tego czasu nie uda się usunąć błędu,to mogę liczyć na przedłużenie tej oferty ?

Odpowiedz
0 Lajków
Daniel1802
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
23-01-2018
Wiadomość 12 z 17 (14 044 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik

Daniel1802, jak zauważyłeś oferty ,,na klik" są ograniczone czasowo. Po jej zakończeniu, oferta wygasa i nie możemy jej wydłużyć. 
W tej sytuacji możesz złożyć standardowy wniosek o pożyczkę gotówkową. Możesz to zrobić na 3 sposoby:
- w Moim ING przez zakładkę Oferta ING > Kredyty i pożyczki > Pożyczka gotówkowa > Złóż wniosek;
- telefonicznie (32 357 00 69 / 801 222 222). Specjalista przyjmie wniosek podczas rozmowy;
- w oddziale banku.

Możesz złożyć reklamację w tym temacie. Nasi analitycy rozpatrują każdą sprawę indywidualnie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
551
122
07-06-2017
Wiadomość 13 z 17 (14 020 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik

Witam,

Także jestem zainteresowany tą ofertą. Czy funkcjonalność została już naprawiona? Ostatnim razem wciąż komunikat o braku możliwości pobrania danych. Jest jakiś termin naprawy?

Pozdrawiam,
Marek
Odpowiedz
0 Lajków
rascal09
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
25-01-2018
Wiadomość 14 z 17 (13 870 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik

@rascal09 Nie powinieneś już mieć problemów ze skorzystaniem z tej oferty. Daj proszę znać czy Ci się udało Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
529
158
12-10-2015
Wiadomość 15 z 17 (13 865 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik

[ Edytowane ]
@ŁukaszW Niestety, problem wciąż występuje.
Odpowiedz
0 Lajków
rascal09
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
25-01-2018
Wiadomość 16 z 17 (13 860 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pożyczka na klik

@rascal09 W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak prośba o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub wysłanie wiadomości w Moim ING. Przez naszą społeczność nie jestem w stanie tego sprawdzić, mimo szczerych chęci. Prawdopodobnie w Twoim przypadku powód jest inny. Domyślam się, że próbowałeś wyczyścić przeglądarkę z plików cookies i pamięci podręcznej, jeżeli nie to zerknij proszę bo może to rozwiąże Twój problem. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
529
158
12-10-2015
Wiadomość 17 z 17 (13 828 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ID problem

W opisanej przez Ciebie sytuacji proponuję skontaktować się z Blue Media lub Medicover. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko wyjaśnić sprawę Emotikon: Szczęśliwy 

30-05-2020
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dziękuję, że tak szybko odpisałaś.
Przekazałam wiadomość i zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Mam nadzieję, że szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy

 

30-05-2020
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Tak, rozumiem, ze cieżko się do tego odnieść, ale mówię tylko co usłyszałam. Nr sprawy to 020089/052020

30-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy