23-01-2018 18:53
Daniel1802, mamy zgłoszony błąd, który dotyczy braku możliwości kontynuowania wniosku w przypadku oferty specjalnej. Przepraszamy Cię za te utrudnienie. Specjalista, który przyjął Twoje zgłoszenie, powinien się z Tobą skontaktować, gdy wyjaśni sprawę. Nasi specjaliści już pracują nad wyprowadzeniem tego błędu.
23-01-2018 19:05
Dziękuję za informacje.Bardzo zależy mi na czasie,ponieważ oferta pożyczki kończy się w dniu 24.01.2018r.Jeśli do tego czasu nie uda się usunąć błędu,to mogę liczyć na przedłużenie tej oferty ?
23-01-2018 21:30
Daniel1802, jak zauważyłeś oferty ,,na klik" są ograniczone czasowo. Po jej zakończeniu, oferta wygasa i nie możemy jej wydłużyć.
W tej sytuacji możesz złożyć standardowy wniosek o pożyczkę gotówkową. Możesz to zrobić na 3 sposoby:
- w Moim ING przez zakładkę Oferta ING > Kredyty i pożyczki > Pożyczka gotówkowa > Złóż wniosek;
- telefonicznie (32 357 00 69 / 801 222 222). Specjalista przyjmie wniosek podczas rozmowy;
- w oddziale banku.
Możesz złożyć reklamację w tym temacie. Nasi analitycy rozpatrują każdą sprawę indywidualnie.
25-01-2018 07:59
25-01-2018 08:07
@rascal09 Nie powinieneś już mieć problemów ze skorzystaniem z tej oferty. Daj proszę znać czy Ci się udało
25-01-2018 08:29 | Edytowano: 25-01-2018 08:33
25-01-2018 09:19
@rascal09 W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak prośba o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub wysłanie wiadomości w Moim ING. Przez naszą społeczność nie jestem w stanie tego sprawdzić, mimo szczerych chęci. Prawdopodobnie w Twoim przypadku powód jest inny. Domyślam się, że próbowałeś wyczyścić przeglądarkę z plików cookies i pamięci podręcznej, jeżeli nie to zerknij proszę bo może to rozwiąże Twój problem.
Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie
... 19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |