23-01-2018 18:53
Daniel1802, mamy zgłoszony błąd, który dotyczy braku możliwości kontynuowania wniosku w przypadku oferty specjalnej. Przepraszamy Cię za te utrudnienie. Specjalista, który przyjął Twoje zgłoszenie, powinien się z Tobą skontaktować, gdy wyjaśni sprawę. Nasi specjaliści już pracują nad wyprowadzeniem tego błędu.
23-01-2018 19:05
Dziękuję za informacje.Bardzo zależy mi na czasie,ponieważ oferta pożyczki kończy się w dniu 24.01.2018r.Jeśli do tego czasu nie uda się usunąć błędu,to mogę liczyć na przedłużenie tej oferty ?
23-01-2018 21:30
Daniel1802, jak zauważyłeś oferty ,,na klik" są ograniczone czasowo. Po jej zakończeniu, oferta wygasa i nie możemy jej wydłużyć.
W tej sytuacji możesz złożyć standardowy wniosek o pożyczkę gotówkową. Możesz to zrobić na 3 sposoby:
- w Moim ING przez zakładkę Oferta ING > Kredyty i pożyczki > Pożyczka gotówkowa > Złóż wniosek;
- telefonicznie (32 357 00 69 / 801 222 222). Specjalista przyjmie wniosek podczas rozmowy;
- w oddziale banku.
Możesz złożyć reklamację w tym temacie. Nasi analitycy rozpatrują każdą sprawę indywidualnie.
25-01-2018 07:59
25-01-2018 08:07
@rascal09 Nie powinieneś już mieć problemów ze skorzystaniem z tej oferty. Daj proszę znać czy Ci się udało
25-01-2018 08:29 | Edytowano: 25-01-2018 08:33
25-01-2018 09:19
@rascal09 W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak prośba o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub wysłanie wiadomości w Moim ING. Przez naszą społeczność nie jestem w stanie tego sprawdzić, mimo szczerych chęci. Prawdopodobnie w Twoim przypadku powód jest inny. Domyślam się, że próbowałeś wyczyścić przeglądarkę z plików cookies i pamięci podręcznej, jeżeli nie to zerknij proszę bo może to rozwiąże Twój problem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |