23-11-2017 17:41
25-11-2017 18:19
Jeżeli wykorzystałaś kwotę uzyskanego debetu to rzeczywiście każdy wpływ na Twoje konto powinien ten debet spłacać. Przez społeczność ciężko mi sprawdzić co wydarzyło się w Twoim przypadku, dlatego proszę Cię skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Sprawdzimy to dla Ciebie.
06-12-2017 10:54
Witam, w tym roku miałem uruchomiony limit, niestety nie doczytałem umowy, że jest on zawarty tylko do 4.12.2017. ( z uwagi na fakt, że umowe o prace miałem tylko do końca roku)
Podczas składania wniosku nie pojawiła mi sie informacja z dokładnym okresem, a w oddziale banku konsultant poinformował mnie, że limit w standardzie zawierany jest na 12 miesięcy, po upływie tego czasu jest pobierana opłata roczna. Wprowadził mnie tym w błąd, choć oczywsitym jest fakt, że powinienem bacznie przyjrzeć się zapisom umowy.
Obecnie limit ma jest zamknięty, saldo mam debetowe, pod koniec miesiąca standardowo wpłynie wypłata, która skompensuje powstały debet. Od stycznia będę przedłużał umowę, jeszcze nie wiem czy na czas nieokreślony czy na rok, ale umowa na 100% będzie przedłużona. Teraz pojawia się pytanie. Czy jeśli limit zostanie spłacony po czasie, a więc jak w moim przypadku, a później jakby nie było będę posiadał zdolność kredytową (taka sama umowa o prace jak przy pierwszym wniosku o limit, tylko na dłuższy okres), to bank uruchomi mi ponownie limit zadłużenia w koncie?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
07-12-2017 11:25
Wniosek o limit zadłużenia w koncie można oczywiście złożyć. Zachęcamy do ponownego zawnioskowania jak tylko Twoja umowa zostanie przedłużona. Każdorazowe złożenie wniosku, wiąże się z wysłaniem zapytania do BIK-u.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025