10-01-2018 19:29
03-01-2018 22:56
W którym miejscu widoczna jest oferta banku na klik? Czy podawana jest konkretna kwota jaką bank chce pożyczyć? Może ktoś pokazać ofertę na klik na jakimś zrzucie z ekranu?
04-01-2018 12:59
Nie ma reguły.
Wzornictwo jednak wskazuje na pojawienie się oferty po 3 wpływach wynagrodzenia na konto. Oferowana jest np pożyczka 5,500 i cała oferta jest już "rozpisana" tj "wniosek uproszczony" wraz z określonymi warunkami, które akceptujesz potwierdzając kodem sms.
Jeśli zdecydujesz się i uruchomisz kredyt, kwota umowna trafi do ciebie w ciągu 2 dni roboczych (przeważnie jest to 115 minut), ikona w bankowości internetowej pojawi się do dwóch dni roboczej, że szczegółami oferty. Rata pobierać będzie się automatycznie, system doda zlecenie stałe.
Jeśli interesuje cię większa kwota kredytu, wniosek należy złożyć przez bankowość elektroniczną lub infolinie. Niesie to za sobą złożenie pełnego wniosku i sprawdzenie zdolności.
04-01-2018 13:36
04-01-2018 13:50
Przygotowana "oferta na klik" będzie miała formę bąbelka i będzie się znajdować w bąbelku Kredyty.
(poszczególne bąbelki jak Kredyty, Ubezpieczenia, Giełda,Fundusze, są dla Ciebie widoczne jeżeli posiadasz przynajmniej jeden z produktów w kategorii)
04-01-2018 14:15
04-01-2018 14:19
11-01-2018 18:55
Chciałbym Ci pomóc, jednak nie mogę podać Ci daty, kiedy otrzymasz kolejną indywidualną ofertę pożyczki.
Maksymalny czas rozpatrzenia wniosku o pożyczkę to 2 dni robocze.
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania zależna jest m.in. od kwoty pożyczki np. RRSO dla pożyczki w kwocie 21 000, bez ubezpieczenia, wynosi poniżej 9%.
Formularz wniosku o pożyczkę w Moim ING działa prawidłowo.
11-01-2018 19:44
23-01-2018 18:46
Witam, mam problem ze wzięciem pożyczki "na klik".Bank oferuje mi 10.000 zł,ale kiedy próbuję pobrać wniosek o pożyczkę,pokazuje komunikat "Nie udało się pobrać danych,spróbuj ponownie".
Próbowałem również na innych przeglądarkach Chrome,Internet explorer ,oraz Mozilla firefox.Czyściłem historie,usuwałem pliki cookies a nawet reinstalowałem przeglądarki.Na aplikacji mobilnej występuje ten sam problem.Dzwoniłem wczoraj w tej sprawie do banku i zgłaszałem sprawę,problem nadal nie jest rozwiązany.Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie!
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |