11-12-2017 15:20
11-12-2017 15:28
JakPaw obecnie procesy kredytowe nie są dostępne. Nasi informatycy pracują już nad przywróceniem tej funkcjonalności. Jednak nie znamy jeszcze dokładnej pory. Przepraszamy Cię za te utrudnienia.
15-12-2017 07:47
Zdaje się, że wnioski można już składać online.
16-12-2017 07:52
Powinno wszystko działać. Spróbuj złożyć wniosek ponownie. Jeśli będą u Ciebie nadal występowały utrudnienia, zadzwoń – 32/357 00 69. Sprawdzimy to.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025