Odpowiedz

Zwiększenie kwoty limitu.

Czekam już 3 dzień roboczy na decyzje mojego wniosku, w bankowości internetowej również nikt nie odpowiada.Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi ? 

Odpowiedz
0 Lajków
radko9
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-12-2017
Wiadomość 1 z 2 (2 733 wyświetleń)

Re: Zwiększenie kwoty limitu.

Decyzję kredytową podejmujemy do 2 dni roboczych. Jeśli czas się wydłużył, prosimy o kontakt z naszą infolinią - 32/357 00 69. Sprawdzimy co mogło być tego powodem. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 644 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wypłata na konto ING

Witam serdecznie, ma bardzo dziwny przypadek, wręcz nie logiczny. W dniu 27.03.2025 księgowa w mojej pracy wysłał o godzinie 7:00 z banku PKO SA wypłatę na konto pracowników. Problem polega na tym, że

...

27-03-2025
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Mam ten sam problem i to bez aktualizacji. Ostatnia aktualizacja była z 3 tygodnie temu, i aplikacja działała normalnie. Dzisiaj rano nagle chce aktywować aplikację jeszcze raz.

Do tej pory po aktualiz...

27-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Radzę spróbować zainstalować przeglądarkę Opera albo Firefox. W chrome miałam problemy z uruchamianiem się javaskrypt-ów banku.

27-03-2025