13-12-2017 08:50
Czekam już 3 dzień roboczy na decyzje mojego wniosku, w bankowości internetowej również nikt nie odpowiada.Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi ?
14-12-2017 08:57
Decyzję kredytową podejmujemy do 2 dni roboczych. Jeśli czas się wydłużył, prosimy o kontakt z naszą infolinią - 32/357 00 69. Sprawdzimy co mogło być tego powodem.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025