11-12-2017 15:20
11-12-2017 15:28
JakPaw obecnie procesy kredytowe nie są dostępne. Nasi informatycy pracują już nad przywróceniem tej funkcjonalności. Jednak nie znamy jeszcze dokładnej pory. Przepraszamy Cię za te utrudnienia.
15-12-2017 07:47
Zdaje się, że wnioski można już składać online.
16-12-2017 07:52
Powinno wszystko działać. Spróbuj złożyć wniosek ponownie. Jeśli będą u Ciebie nadal występowały utrudnienia, zadzwoń – 32/357 00 69. Sprawdzimy to.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025