Odpowiedz
Highlighted

Opłata roczna za limit

Hej,

 

mam pytanko odnośnie opłaty za korzystanie z limitu zadłużenia w koncie. Kiedy po raz pierwszy jest pobierana opłata za korzystanie z limtu? Od razu po uruchomieniu i później za rok czy dopiero rok po uruchomieniu limitu?

 

Dzięki za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
auro
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
03-08-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 054 wyświetleń)

Re.: Opłata roczna za limit

Prowizja za posiadanie/obsługę Limitu zadłużenia w koncie jest pobierana dopiero po roku od podpisania umowy o limit i stanowi ona 1,8% kwoty przyznanego limitu, niemniej niż 68zł.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 2 z 4 (4 989 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Opłata roczna za limit

Czy rezygnując z karty przed upływem roku od jej wydania opłata zostanie pobrana?

Odpowiedz
0 Lajków
nancia1990
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
29-11-2018
Wiadomość 3 z 4 (2 351 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Opłata roczna za limit

Sama rezygnacja z karty nie jest rezygnacją z limitu zadłużenia w koncie. Nie mniej jednak zamkniesz debet przed upływem roku czasu to nie powinieneś mieć pobranej opłaty rocznej za utrzymanie tego limitu. Debet możesz zamknąć w Moim ING w szczegółach swojego konta lub w oddziale banku. Pamiętaj, że do zamknięcia tego produktu kredytowego konieczne jest by był on całkowicie spłacony. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
529
158
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 291 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Tabela do tworzenia plików z przelewami

Dzień dobry

 

Wiem ze w przypadku niektórych banków, udostępniane są gotowe tabele excel aby do nich wprowadzać dane przelewów a nastepnie móc je zaimportować do banku. Jest to przydatne jeśli wykonuje

...

27-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!

Nie wiem

...

27-05-2020
Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

26-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy