13-08-2020 00:55
13-08-2020 16:57
@Agus96 Jeśli złożyłaś wniosek kilkukrotnie i mimo tego, wciąż widzisz tylko ofertę na kwotę, która nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 69. Tam nasz specjalista przyjmie z Tobą taki wniosek. Mam nadzieję, że tym razem system wygeneruje odpowiednią ofertę
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025