06-08-2020 09:18
Dzień dobry,
Kilka dni temu odstąpiłem od umowy kredytowej . Otrzymałem stosowne potwierdzenie. Kwotę kredytu zgodnie z warunkami odstąpienia spłacę w ciągu 30 dni. Niepokoi mnie fakt że pierwotne kwoty spłaty kredytu cały czas widnieją w harmonogramie zaplanowanych transakcji które sie automatycznie wykonują.
Czy nie jest to błąd .
Pozdrawiam
11-08-2020 11:54
Potrzebujemy sprawdzić informację o odstąpieniu od umowy kredytowej w naszym systemie.
W tym miejscu nie mamy takiej możliwości.
Napisz proszę do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. Na podstawie Twojej wiadomości wyjaśnimy tę sytuację.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |