Odpowiedz

odstapienie od umowy

Dzień dobry,

 

Kilka dni temu odstąpiłem od umowy kredytowej . Otrzymałem stosowne potwierdzenie. Kwotę kredytu zgodnie z warunkami odstąpienia spłacę  w ciągu 30 dni. Niepokoi mnie fakt że pierwotne kwoty spłaty kredytu cały czas widnieją w harmonogramie zaplanowanych transakcji które sie automatycznie wykonują.

Czy nie jest to błąd .

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
marek111964
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 667 wyświetleń)

Re: odstapienie od umowy

Potrzebujemy sprawdzić informację o odstąpieniu od umowy kredytowej w naszym systemie. 
W tym miejscu nie mamy takiej możliwości.
Napisz proszę do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. Na podstawie Twojej wiadomości wyjaśnimy tę sytuację.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 561 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie mogę nic zrobić a potrzebny mi jest dostęp do konta.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy