04-03-2020 21:46
05-03-2020 15:05
@mathek4381 Bardzo chciałbym Ci pomóc, lecz każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Co za tym idzie, ciężko mi się odnieść do Twojej sprawy przez forum Społeczność
Jeśli jesteś naszym klientem, proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Postaramy się ustalić, co stało się w Twoim przypadku. Zapraszam Cię również do naszego oddziału. Tam również udzielimy Ci takiej informacji.
15-04-2020 20:53
16-04-2020 21:07
@Konto usunięte zanim bank wypowie Ci umowę, to najpierw sprawdzimy BIK. Jeśli będziemy mieli wątpliwości poprosimy Ciebie o wyjaśnienia w celu przedłożenia zaświadczenia z banku w którym spłaciłaś kredyt. Oni potwierdzą jakie to było zobowiązanie, z jakiego banku i jakim terminem.
16-04-2020 21:30 | Edytowano: 16-04-2020 21:33
16-04-2020 21:37
17-04-2020 11:21
17-04-2020 20:31
@justi67 Jeśli zadeklarowaliście we wniosku kredytowym stan faktyczny, a zaświadczenia potwierdzą to, to nie powinno być przeciwwskazań. Zaświadczenie będzie podlegać weryfikacji, po czym podejmiemy decyzję kredytową.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.