04-03-2020 21:46
05-03-2020 15:05
@mathek4381 Bardzo chciałbym Ci pomóc, lecz każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Co za tym idzie, ciężko mi się odnieść do Twojej sprawy przez forum Społeczność Jeśli jesteś naszym klientem, proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Postaramy się ustalić, co stało się w Twoim przypadku. Zapraszam Cię również do naszego oddziału. Tam również udzielimy Ci takiej informacji.
15-04-2020 20:53
16-04-2020 21:07
@Konto usunięte zanim bank wypowie Ci umowę, to najpierw sprawdzimy BIK. Jeśli będziemy mieli wątpliwości poprosimy Ciebie o wyjaśnienia w celu przedłożenia zaświadczenia z banku w którym spłaciłaś kredyt. Oni potwierdzą jakie to było zobowiązanie, z jakiego banku i jakim terminem.
16-04-2020 21:30 | Edytowano: 16-04-2020 21:33
16-04-2020 21:37
17-04-2020 11:21
17-04-2020 20:31
@justi67 Jeśli zadeklarowaliście we wniosku kredytowym stan faktyczny, a zaświadczenia potwierdzą to, to nie powinno być przeciwwskazań. Zaświadczenie będzie podlegać weryfikacji, po czym podejmiemy decyzję kredytową.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |