10-09-2020 09:35
11-09-2020 03:59
11-09-2020 10:07 | Edytowano: 11-09-2020 10:08
@Bogielski98 BIK może przetwarzać dane o kredycie przez 5 lat. Po spłacie zobowiązania w Provident poproś ich o aktualizację danych w BIK. To powinno pomóc. W międzyczasie możesz złożyć u nas wniosek kredytowy i sprawdzimy Twoją obecną zdolność kredytową. Do każdego wniosku staramy się podejść indywidualnie, dlatego niewykluczone, że kolejny wniosek będzie pozytywny. Wniosek kredytowy możesz złożyć w Moim ING, pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale. Kanał złożenia wniosku nie wpływa na decyzję kredytową. Jeśli nasza decyzja się nie zmieni, to zachęcam Cię do złożenia wniosku, dopiero gdy Twoja sytuacja z BIK będzie wyjaśniona. Dodatkowe informacje w sprawie swojego zadłużenia powinieneś otrzymać od Provident.
26-09-2020 08:10
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |