10-09-2020 09:35
11-09-2020 03:59
11-09-2020 10:07 | Edytowano: 11-09-2020 10:08
@Bogielski98 BIK może przetwarzać dane o kredycie przez 5 lat. Po spłacie zobowiązania w Provident poproś ich o aktualizację danych w BIK. To powinno pomóc. W międzyczasie możesz złożyć u nas wniosek kredytowy i sprawdzimy Twoją obecną zdolność kredytową. Do każdego wniosku staramy się podejść indywidualnie, dlatego niewykluczone, że kolejny wniosek będzie pozytywny. Wniosek kredytowy możesz złożyć w Moim ING, pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale. Kanał złożenia wniosku nie wpływa na decyzję kredytową. Jeśli nasza decyzja się nie zmieni, to zachęcam Cię do złożenia wniosku, dopiero gdy Twoja sytuacja z BIK będzie wyjaśniona. Dodatkowe informacje w sprawie swojego zadłużenia powinieneś otrzymać od Provident.
26-09-2020 08:10
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |