25-07-2020 01:11
25-07-2020 19:38
@przemkoo Proszę, doprecyzuj, czy mówisz o spłacie w kwocie 1/6 przyznanego limitu, której wymagamy raz w miesiącu na Twoje konto, czy o całkowitej spłacie limitu?
27-07-2020 08:11
Jeżeli chodzi o spłatę 1/6 to jak najbardziej ona jest.
Chodzi mi o to, że limit jest przyznany na rok. Jeżeli miesiąc przed upływem roku żadna ze stron nie wypowie umowy to limit automatycznie się przedłuża...
Chodzi mi teraz o to czy na dzień końca umowy muszę mieć spłacone 100% tego limitu czy wystarczy tylko to minimum 1/6.
Regularnie co miesiąc splacana jest kwota ok 1/3.
28-07-2020 13:19
@przemkoo Na dzień końca trwania umowy (po roku czasu) nie musisz mieć spłacone 100% limitu zadłużenia, jeśli nie zamierzasz go zamykać Wystarczy, że co miesiąc zapewniałeś i dalej będziesz zapewniał na koncie wpływ i spłatę w wysokości 1/6 przyznanego limitu i ten limit przedłuży się dalej nawet po upływie tego roku. Z limitu dalej będziesz mógł korzystać w kwocie jaka została do wykorzystania.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |