Odpowiedz
Highlighted

Limit zadłużenia

Dzień dobry.

Zawiązalem roczną umowę o limit na koncie w wysokosci 2800 zł. Wykorzystałem całość. W przyszłym miesiącu wplynie na moje konto wypłata, która jednak nie pokryje calosci limitu (ok. 2300 zł). W umowie jest napisane, że muszę zapewnić wplywy minimum 1/6 limitu (co będzie zrealizowane). Mam pytanie jak będą pobierane kwoty na spłatę limitu? Czy w określonym w umowie dniu, zostaną pobrane odsetki (ok. 280 zł) a reszta pójdzie na spłatę wykorzystanego limitu? Wtedy moje saldo będzie wynosiło -800 zł?
Odpowiedz
0 Lajków
MSP123
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
29-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (320 wyświetleń)
Highlighted

Re: Limit zadłużenia

Każda wpłata na konto spłaca i odnawia dostępny limit - jeśli na Twoim koncie z limitem zadłużenia pojawi się wpłata, to dojdzie do automatycznej spłaty zadłużenia. Kwota spłaty odpowiada wysokości wpłaty.

Odsetki za wykorzystaną kwotę limitu pobierzemy zgodnie z terminem, który został uzgodniony w umowie 😊


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
224
62
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (266 wyświetleń)
Highlighted

Re: Limit zadłużenia

Czyli nie obawiać się żadnych komplikacji związanych z tym, że wplata na konto będzie niższa niż wykorzystany limit?
Odpowiedz
0 Lajków
MSP123
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
29-07-2020
Wiadomość 3 z 4 (244 wyświetleń)
Highlighted

Re: Limit zadłużenia

Tak jak sam napisałeś - wymagamy, aby na konto wpłynęło min. 1/6 kwoty przyznanego limitu. . Nie musi to być cała przyznana kwota. Nie będzie z tego powodu komplikacji. Możesz być spokojny Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
139
32
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (177 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z aplikacja mobilną

Witam. Mam problem z aplikacją mobilną.

Wcześniej ten problem nie występował. Pojawił się z 2-3 tygodnie temu przy okazji jakiejś aktualizacji.

Logowałem sie do aplikacji przy pomocy PIN.

Obecnie nie mog

...

13-08-2020
Re: Oferta kredytu.

@Agus96 Jeśli złożyłaś wniosek kilkukrotnie i mimo tego, wciąż widzisz tylko ofertę na kwotę, która nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 69. Tam nasz specjalista

...

13-08-2020
Re: Śmierć współposiadacza konta komfort, co dalej?

@ArturekF W przypadku śmierci współposiadacza/ współposiadaczki konta pieniądze zostają na rachunku do dyspozycji drugiej osoby, która jest jego właścicielem. Niemniej, prosimy o zgłoszenie nam jej śm

...

13-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy