Odpowiedz

Fatalna obsługa

Dzień dobry. Czy też spotkali się Państwo z fatalna obsługą że strony pracownika banku Ing? Dzisiaj dzwoniłam po raz kolejny w sprawie karty kredytowej. Pani na infolinii nie potrawila udzielić odpowiedzi na proste pytania. Natomiast udawała, że się zna co wzbudziło we mnie totalny brak zaufania do placówki, która zatrudnia takie osoby. Jestem klientem banku od 16 lat ale obserwuję z roku na rok coraz gorszą obsługę klienta.
Odpowiedz
0 Lajków
Zoja
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
2
28-03-2022
Wiadomość 1 z 1 (20 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt na większy dom

Witaj,
warto, abyś skontaktował się z doradcą finansowym, aby dopasował dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Jeżeli chciałbyś poznać warunki naszego kredytu hipotecznego, to zachęcam do umówienia kontaktu

...

22-12-2025
Fatalna obsługa

Dzień dobry. Czy też spotkali się Państwo z fatalna obsługą że strony pracownika banku Ing? Dzisiaj dzwoniłam po raz kolejny w sprawie karty kredytowej. Pani na infolinii nie potrawila udzielić odpowi...

22-12-2025
Hipoteka

Dzień dobry,
proszę o pomoc. Już się pogubiłam.
Mam kredyt hipoteczny. Dziś podpisany akt notarialny. Mieszkanie z rynku pierwotnego. W warunkach kredytu oczekiwany wpis hipoteki. Notariusz tego nie zro...

22-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy