18-12-2017 12:49
Witam serdecznie,
Czy obecnie długość rozpatrywania wniosków o podwyższenie limitu w koncie osobistym uległ wydłużeniu?
Złożyłem wniosek poprzed starą wersję systemu bankowości elektronicznej w dniu 13.12.2017 i zgodnie z informacją zwrotną, decyzja miała nastąpić w ciągu dwóch dni roboczych. Dziś biegnie trzeci i w dalszym ciągu nie mam odpowiedzi zwrotnej. Bardzo proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie.
Pozdrawiam, TresorBerlin
19-12-2017 12:34
Aby sprawdzić Twój wniosek prosimy o kontakt z nami przez telefon. Jesteśmy dostępni przez całą dobę pod numerem +48 32 357 00 69/ 801 222 222.
19-12-2017 18:54
Szanowna Pani,
Oczywiście, że dzwoniłem na infolinię, jednak tam nie potrafili mi wskazać przyczyny przedłużenia terminu, jak i etapu, na którym znajduje się wniosek (poza tym, co mogłem przeczytać w bankowości elektronicznej). Dziś, po czterech dniach, otrzymałem decyzję.
Temat do zamknięcia.
Pozdrawiam.
27-02-2018 09:37
28-02-2018 09:55
elson1988, w tej sytuacji możesz złożyć wniosek o podwyższenie limitu zadłużenia w dowolnym oddziale banku. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub wyślij w tym temacie do nas wiadomość w Moim ING. Wyjaśnimy dla Ciebie, dlaczego nie możesz zawnioksować przez bankowość internetową.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025