Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Witam serdecznie,

 

Czy obecnie długość rozpatrywania wniosków o podwyższenie limitu w koncie osobistym uległ wydłużeniu?

Złożyłem wniosek poprzed starą wersję systemu bankowości elektronicznej w dniu 13.12.2017 i zgodnie z informacją zwrotną, decyzja miała nastąpić w ciągu dwóch dni roboczych. Dziś biegnie trzeci i w dalszym ciągu nie mam odpowiedzi zwrotnej. Bardzo proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie.

 

Pozdrawiam, TresorBerlin

Odpowiedz
0 Lajków
TresorBerlin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-12-2017
Wiadomość 1 z 5 (5 596 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Aby sprawdzić Twój wniosek prosimy o kontakt z nami przez telefon. Jesteśmy dostępni przez całą dobę pod numerem +48 32 357 00 69/ 801 222 222.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (5 545 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Szanowna Pani,

 

Oczywiście, że dzwoniłem na infolinię, jednak tam nie potrafili mi wskazać przyczyny przedłużenia terminu, jak i etapu, na którym znajduje się wniosek (poza tym, co mogłem przeczytać w bankowości elektronicznej). Dziś, po czterech dniach, otrzymałem decyzję.

 

Temat do zamknięcia.

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
TresorBerlin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-12-2017
Wiadomość 3 z 5 (5 515 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Witam a ja dostałam taka wiadomość
Pani Elżbieto,
przepraszamy, z powodów technicznych elektroniczny wniosek o podwyższenie Pani limitu zadłużenia w koncie jest niedostępny. To mi przyszło po 4 dniach.
Odpowiedz
0 Lajków
elson1988
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-02-2018
Wiadomość 4 z 5 (4 701 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

elson1988, w tej sytuacji możesz złożyć wniosek o podwyższenie limitu zadłużenia w dowolnym oddziale banku. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub wyślij w tym temacie do nas wiadomość w Moim ING. Wyjaśnimy dla Ciebie, dlaczego nie możesz zawnioksować przez bankowość internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (4 673 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025