Odpowiedz

Ubezpieczenie kredytu

Dzien dobry. Mam w ing kilka kredytów, wszystkie są ubezpieczone.dplavame do tej pory regularnie. Od stycznia zlikwidowano mój zakład pracy.czy mogę skorzystać z ubezpieczenia aby uzyskać pomoc w spłacie na pewien moment.? Gdzie się zgłosić w tej sprawie .?
Odpowiedz
0 Lajków
Magdabis83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-02-2018
Wiadomość 1 z 8 (8 834 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu

Jeżeli korzystasz z ochrony ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden to szkodę możesz zgłosić:

- za pośrednictwem strony internetowej www.nn.pl

- pisemnie lub osobiście u ubezpieczyciela:
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Departament Wypłaty Świadczeń
ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa

- telefonicznie pod numerem: 801 20 30 40 (dla telefonów stacjonarnych) lub 22 522 71 24 (dla telefonów komórkowych).

 

Jeżeli korzystasz z Ubezpieczenia na życie Bezpieczna Pożyczka – Ochrona Życia „Pakiet Srebrny” Nationale-Nederlanden to świadczenie nie jest wypłacane, gdy pracodawca m.in.zawiadomił zakładowe organizacje związkowe lub przedstawicieli pracowników oraz właściwy urząd pracy o zamiarze przeprowadzenia zwolnień grupowych i poinformował pisemnie Ubezpieczonego o jego planowanym zwolnieniu,

Wszystkie warunki ubezpieczenia możesz sprawdzić na naszej stronie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 8 (8 791 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu

Witam.nie mam Nationale-Nederlanden
Odpowiedz
0 Lajków
Magdabis83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-02-2018
Wiadomość 3 z 8 (8 783 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu

Z jakiego ubezpieczenia korzystasz do kredytu gotówkowego?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 8 (8 780 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu

[ Edytowane ]
Ubezpieczenie bezpieczna pożyczka Silver i Silver Plus.zależy w której pożyczce ale mam te dwa.
Odpowiedz
0 Lajków
Magdabis83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-02-2018
Wiadomość 5 z 8 (8 755 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu

Czy jest to ubezpieczenie z Nationale-Nederlanden czy Aviva?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (8 706 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu

Juz pisałam wyżej że Silver i Silver Plus do kredytu dodatkowo opłacane
Odpowiedz
0 Lajków
Magdabis83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-02-2018
Wiadomość 7 z 8 (8 682 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu

[ Edytowane ]

Szkodę powinnaś zgłosić do ubezpieczyciela, który ubezpiecza Twoje pożyczki:

 

  • TU Europa: za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie: 801 500 300 / 71 36 92 887,
  • Nationale Nederlanden: za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie: 801 20 30 40 / 22 522 71 24,
  • Aviva: skany dokumentów prześlij, proszę, na adres e-mail: bok@aviva.pl

 

Informacje, które z towarzystw ubezpieczeniowych ubezpiecza Twoją pożyczkę znajdziesz w umowie. Możesz również do nas napisać przez bankowość internetową lub zadzwonić: 32 357 00 69.  Sprawdzimy to dla Ciebie. 

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (8 592 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025