Odpowiedz

Dług i komornik

Jako że próbowałem się dogadać z wierzycielem (dług nadal należy do ING) dostałem propozycję ze strony firmy która obsługuje mój dług wobec ING ale propozycja została tak skonstruowana że prawnie nie mam możliwości nic a nic zrobić. Mam dwa zadłużenia jedno na ok. 13000 a drugie na 2600. Oba są u komornika, dostałem propozycję spłaty mniejszego zadłużenia w całości by można było coś zaradzić na to drugie. Propozycja absurdalna bo komornik dzieli środki miedzy oba i nie da się spłacić i zamknąć jednej zaległości w całości. Nie posiadam majątku a miałem możliwość wyjść wygrzebać się z tej sytuacji. Nawet jak zrobiłem przelew do komornika z tytułem którego zajęcia dotyczy okazało się że z tym mniejszym nic się nie da zrobić, stąd też moje pytanie do ING, dlaczego firmy które was reprezentują odnośnie zadłużeń dają takie warunki których nie sposób spełnić? Ja nie posiadam żadnego majątku, kompletnie żadnego i za chwilę zostanie mi tylko ogłoszenie upadłości konsumenckiej bo nie będę miał innego wyboru. Chyba upadłość konsumencka dla banku nie będzie korzystna.

Odpowiedz
0 Lajków
elmer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (6 345 wyświetleń)

Re.: Dług i komornik

Nie ma możliwości bezpośredniej spłaty do ING? Postępowanie komornicze nie blokuje możliwości samodzielnej spłaty wierzycieli.

Dodam od siebie, że przygotowanie wniosku o ogłoszeni upadłość konsumenckiej kosztuje +/- 2500 zł. To kolejny koszt.

Michał Straus z Faraon24
Odpowiedz
0 Lajków
Faraon24
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
5
30-12-2019
Wiadomość 2 z 7 (6 284 wyświetleń)

Re: Dług i komornik

@elmer Zdaje sobie sprawę z Twojej sytuacji i chciałbym pomóc. Niestety jednak, poprzez forum Społeczność nie mogę sprawdzić w jakim stanie są aktualnie te zadłużenia. Proszę, zadzwoń w tygodniu (8:00 - 18:00) pod numer 32 357 00 71. Sprawdzimy, co da się zrobić. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 3 z 7 (6 249 wyświetleń)

Re: Dług i komornik

[ Edytowane ]

Witam po kilku miesiącach Emotikon: Szczęśliwy

Jedyne co mogę napisać to że uwolniłem się od egzekucji i kredytu a propozycja banku i pełnomocnika banku okazała się korzystna dla obu stron. Mi się udało od tego uwolnić, mogę jeszcze napisać że od początku nie uciekałem od kłopotu i sytuacji w jakiej się znalazłem. Jedynie mam zastrzeżenia do jednego pracownika po stronie pełnomocnika bo ja bym tak z klientami - mimo wszystko klientami nie prowadził rozmów. Do reszty - brak zastrzeżeń.

Odpowiedz
0 Lajków
elmer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-02-2021
Wiadomość 4 z 7 (5 721 wyświetleń)

Re: Dług i komornik

Dobrze, że udało Ci się znaleźć rozwiązanie w tej sytuacji. Dziękujemy za opinię na temat sposobu prowadzenia rozmów - przyjrzymy się temu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (5 671 wyświetleń)

Re.: Dług i komornik

niestety mam podobny problem,u mnie również osoba reprezentująca ING w tej sprawie podała mi takie warunki którym sprostać nie mogę mianowicie spłata co miesiąc po 4000 do października. jestem w stanie spłacać ale nie taką kwote co miesiąc. Wiem że sprawa poszła do sądu i lada moment będzie rownież komornik którego chcę uniknąć ale kompletnie nie wiem z kim mogę porozmawiać o spłacie karty która została mi wypowiedziana. Nawet chcąc na własną reke cokolwiek wpłacić na tą karte to nie moge bo i karta i konto na które powinno sie wpłacić dana kwotę poprostu z mojej aplikacji znikło.
Odpowiedz
0 Lajków
lila
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-10-2024
Wiadomość 6 z 7 (904 wyświetleń)

Re.: Dług i komornik

Możesz skontaktować się z nami w tej sprawie na infolinii pod numerem 32 357 00 77 (w dni robocze między 8 a 18) lub na czacie w Moim ING (w dni robocze między 8 a 16).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 7 z 7 (751 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy