26-02-2021 00:32
Jako że próbowałem się dogadać z wierzycielem (dług nadal należy do ING) dostałem propozycję ze strony firmy która obsługuje mój dług wobec ING ale propozycja została tak skonstruowana że prawnie nie mam możliwości nic a nic zrobić. Mam dwa zadłużenia jedno na ok. 13000 a drugie na 2600. Oba są u komornika, dostałem propozycję spłaty mniejszego zadłużenia w całości by można było coś zaradzić na to drugie. Propozycja absurdalna bo komornik dzieli środki miedzy oba i nie da się spłacić i zamknąć jednej zaległości w całości. Nie posiadam majątku a miałem możliwość wyjść wygrzebać się z tej sytuacji. Nawet jak zrobiłem przelew do komornika z tytułem którego zajęcia dotyczy okazało się że z tym mniejszym nic się nie da zrobić, stąd też moje pytanie do ING, dlaczego firmy które was reprezentują odnośnie zadłużeń dają takie warunki których nie sposób spełnić? Ja nie posiadam żadnego majątku, kompletnie żadnego i za chwilę zostanie mi tylko ogłoszenie upadłości konsumenckiej bo nie będę miał innego wyboru. Chyba upadłość konsumencka dla banku nie będzie korzystna.
27-02-2021 05:42
27-02-2021 16:40
@elmer Zdaje sobie sprawę z Twojej sytuacji i chciałbym pomóc. Niestety jednak, poprzez forum Społeczność nie mogę sprawdzić w jakim stanie są aktualnie te zadłużenia. Proszę, zadzwoń w tygodniu (8:00 - 18:00) pod numer 32 357 00 71. Sprawdzimy, co da się zrobić.
10-06-2021 13:56 | Edytowano: 10-06-2021 13:56
Witam po kilku miesiącach ![]()
Jedyne co mogę napisać to że uwolniłem się od egzekucji i kredytu a propozycja banku i pełnomocnika banku okazała się korzystna dla obu stron. Mi się udało od tego uwolnić, mogę jeszcze napisać że od początku nie uciekałem od kłopotu i sytuacji w jakiej się znalazłem. Jedynie mam zastrzeżenia do jednego pracownika po stronie pełnomocnika bo ja bym tak z klientami - mimo wszystko klientami nie prowadził rozmów. Do reszty - brak zastrzeżeń.
11-06-2021 09:31
Dobrze, że udało Ci się znaleźć rozwiązanie w tej sytuacji. Dziękujemy za opinię na temat sposobu prowadzenia rozmów - przyjrzymy się temu.
24-10-2024 00:47
26-10-2024 08:53
Możesz skontaktować się z nami w tej sprawie na infolinii pod numerem 32 357 00 77 (w dni robocze między 8 a 18) lub na czacie w Moim ING (w dni robocze między 8 a 16).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025