14-01-2021 13:08
Witam. Czy ewentualnie można liczyć na info o terminie dostępności oferowanej /TEORETYCZNIE/ usługi Alertów BIK? Mijają tygodnie a usługa niedostępna! Czy Wasza szumna oferta była przygotowana w porozumieniu z CD Projekt i na zasadzie: rzucić na rynek byle co, byle jak i co nam Pan zrobisz? Przy okazji zapytam o usługę zastrzeżenia kredytowego, ale to tak teoretycznie, bo czytałem, jakie to dla banków niekomfortowe.
Pozdrawiam: vw
18-01-2021 13:48
@vw06 Alerty i raporty BIK już działają
25-01-2021 13:42
@vw06 Analizujemy możliwość wdrożenia usługi zastrzeżenia kredytowego. Jeśli będziemy znali więcej szczegółów, poinformujemy o tym.
25-01-2021 19:13
Ale po wejściu do BIK, po wykupieniu Alertów, można sobie takie zastrzeżenie włączyć. Problemem jest brak chęci przystąpienia instytucji finansowych do tego systemu. Nie chodzi więc o nową usługę ze strony ING, lecz o niechęć do blokowania sobie możliwości zalewania klientów propozycjami kredytów, pożyczek i innych podobnych nękających akcji. Wyczytałem to w artykułach i innego powodu ociągania się nie znajduję.
26-01-2021 20:17
@vw06 propozycje ofert kierujemy do klientów z wyrażonymi zgodami marketingowymi. Jeśli chodzi o usługę zastrzeżenia kredytowego, obecnie nie znamy więcej szczegółów. Proszę poczekaj na więcej informacji w tej spawie
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |