14-01-2021 13:08
Witam. Czy ewentualnie można liczyć na info o terminie dostępności oferowanej /TEORETYCZNIE/ usługi Alertów BIK? Mijają tygodnie a usługa niedostępna! Czy Wasza szumna oferta była przygotowana w porozumieniu z CD Projekt i na zasadzie: rzucić na rynek byle co, byle jak i co nam Pan zrobisz? Przy okazji zapytam o usługę zastrzeżenia kredytowego, ale to tak teoretycznie, bo czytałem, jakie to dla banków niekomfortowe.
Pozdrawiam: vw
18-01-2021 13:48
@vw06 Alerty i raporty BIK już działają
25-01-2021 13:42
@vw06 Analizujemy możliwość wdrożenia usługi zastrzeżenia kredytowego. Jeśli będziemy znali więcej szczegółów, poinformujemy o tym.
25-01-2021 19:13
Ale po wejściu do BIK, po wykupieniu Alertów, można sobie takie zastrzeżenie włączyć. Problemem jest brak chęci przystąpienia instytucji finansowych do tego systemu. Nie chodzi więc o nową usługę ze strony ING, lecz o niechęć do blokowania sobie możliwości zalewania klientów propozycjami kredytów, pożyczek i innych podobnych nękających akcji. Wyczytałem to w artykułach i innego powodu ociągania się nie znajduję.
26-01-2021 20:17
@vw06 propozycje ofert kierujemy do klientów z wyrażonymi zgodami marketingowymi. Jeśli chodzi o usługę zastrzeżenia kredytowego, obecnie nie znamy więcej szczegółów. Proszę poczekaj na więcej informacji w tej spawie
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |