Odpowiedz

Konsolidacja pożyczek

Witam!

Obecnie mam w banku ING dwa aktywne kredyty, jeden na okres 5 lat, jeden na okres 10 lat. Łączna kwota zadłużenia: 92 tysiące. Chciałbym połączyć oba te wnioski i dobrać dodatkowe 37 tysięcy. Złożyłem wniosek o kredyt konsolidacyjny w łącznej kwocie 140 tysięcy, niestety, został on odrzucony. Najdziwniejsze jest jednak to, że podczas jego składania w żadnym momencie nie miałem możliwości zaznaczenia pożyczek do skonsolidowania, czy to może być właśnie powód jego odrzucenia, czy został on potraktowany jako wniosek o dodatkowy kredyt gotówkowy i dlatego został odrzucony?
Odpowiedz
0 Lajków
Jachuo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-01-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 482 wyświetleń)

Re: Konsolidacja pożyczek

Na trzecim kroku wniosku jest możliwość zaznaczenia pożyczek do konsolidacji. Tutaj nie mogę sprawdzić jak to wyglądało w Twoim przypadku. Proszę, skontaktuj się z nami w tym celu na czacie dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69.  Czatujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00, w soboty od 8:00 do 22:00.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 424 wyświetleń)

Re: Konsolidacja pożyczek

Owszem, dzisiaj próbowałem ponownie złożyć wniosek. Faktycznie, na trzecim kroku pojawia się możliwość wyboru pożyczek do skonsolidowania, ale... Po chwili otrzymałem proponowana ofertę na zwykły kredyt gotówkowy na 60 tysięcy, czyli tak jakbym miał w tym momencie 150 tysięcy pożyczki, a nie konsolidacje 92 + 38 pożyczone, gdzie tu jest problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Jachuo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 409 wyświetleń)

Re: Konsolidacja pożyczek

Przez Społeczność nie sprawdzimy tego Emotikon: Smutny
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Postaramy się to wyjaśnić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 369 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy